Sentimenti dla sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja rozumiejąca emocje będzie podejmować decyzje w sposób zbliżony do ludzi. Systemy dialogowe, chaty, chatboty do utrzymywania kontaktu z klientami, programy lojalnościowe, sprzedaż przez konwersację już zdobywa klientów. Boty i roboty są wśród nas. Zastępują robotników przy taśmie produkcyjnej i urzędników za biurkiem oraz sprzedawców za ladą. Wyręczają nas w organizacji konferencji, umawianiu spotkań, rezerwacji hoteli i przejazdów, kontakcie z klientem i rozliczaniu transakcji. Jakie emocje wyrażają? Jak odbierane są ich wypowiedzi? Dowiedz się tego z SENTITOOLem. Boty sprzedają produkty i usługi, tweetują, postują i kształtują opinie, a nawet wpływają na wyborców. Tworzysz roboty i boty? Chcesz by rozpoznawały ludzkie emocje? Sztuczna inteligencja przestaje być sztuczna, bo zaczyna czuć. Roboty czujące tak jak my staną częścią naszego społeczeństwa i życia.