8 emocji – wiele więcej korzyści!

Dzięki analizie emocji w treściach otrzymasz wgląd w zachowania konsumenckie.

Dla Ciebie będziemy śledzić i analizować to, co mówi się o Twojej marce lub konkretnym produkcie marce w sieci. Jeśli trzeba, porównamy emocje towarzyszące badanej marce do emocji wywoływanej przez marki konkurencyjne oraz sprawdzimy, jak emocje dyskusji zmieniają się w czasie. Co zyskasz dzięki temu?

  • Zbadasz wzmianki o swojej marce, firmie lub produkcie w danym okresie czasu,
  • sprawdzisz pod tym względem konkurencję – dowiesz się, czy ich produkty lub usługi mają w porównaniu do Twojej firmy lepszą opinię,
  • dowiesz się, jak internauci dyskutują o konkretnym produkcie lub marce i jaka jest temperatura tych rozmów,
  • poznasz najchętniej wybierane kanały komunikacji, które wykorzystują klienci do wyrażania swoich opinii o firmie lub produktach – a wiedz, że nie są to tylko kanały Twojej komunikacji,
  • sprawdzisz poziom emocji oraz sentymentu w mediach piszących o Tobie, Twojej marce i produkcie,
  • dostaniesz informacje o treściach, które na pozór są neutralne, otrzymasz najczęściej wypowiadane zwroty i frazy, słowa niosące największe emocje,
  • poznasz emocjonalny odbiór Twojej oferty,
  • łatwo zbadasz opinie o jakości obsługi klienta i przeprowadzisz walidację komunikacji z klientami,
  • będziesz targetować grupy docelowe swoich działań bardziej precyzyjnie,
  • sprawdzisz odbiór swojej kampanii reklamowej w grupie docelowej,
  • zbadasz poziom EPI (Indeks Emocji Podstawowych), czyli zobiektywizowany indeks wszystkich emocji wobec Twojej marki/produktu/usługi u określonych wydawców na przestrzeni czasu,
  • zbierzesz i zweryfikujesz dane na temat ostatniego sukcesu lub (oby nie!) kryzysu,
  • my zaś zbierzemy dane tak, by odpowiedzieć na Twoje realne potrzeby.

Kategoryzujemy opinie i komentarze, analizujemy kontekst dyskusji o marce i produkcie w przestrzeni on-line. Dzięki tak przekrojowej wiedzy jesteśmy w stanie podpowiedzieć, które emocje są pożądane dla Twojej marki oraz co zrobić, żeby je wzbudzić.

Wdrożyłeś działania i masz problemy z walidacją ich efektów?

Zdaj się na nas – analizujemy zmiany nastrojów, np. przed i po kampanii reklamowej. Z naszą pomocą łatwo ocenisz, czy obrałeś dobrą strategię marketingową.

Do tego zbadamy Twoje wzmianki treści pod kątem realizacji strategii PR i możliwości ich wykorzystania w content marketingu – każdy przecież chce mieć treści angażujące klientów. A co najbardziej trafia do odbiorców w przekazie marketingowym? Oczywiście emocje! Dowiedz się, jakie emocje wywołuje Twoja komunikacja u odbiorców.

Dlaczego warto wybrać właśnie nas?

Bo raportujemy i opracowujemy w czasie rzeczywistym, dane analogiczne do tych zbieranych podczas badań focusowych, ale szybciej i na znacznie większej grupie respondentów. Dzięki analizie emocji w treściach otrzymasz wgląd w zachowania konsumenckie.