Zaznacz stronę

Emocjonalne pozycjonowanie działań reklamowych

Lepsze pozycjonowanie reklam, produktu, brandu. Zapewnienie brand safety. Dzięki emocjom.

Reklama w dobrym miejscu

Inwestując w reklamę swojego produktu dbasz o to, żeby jak najcelniej trafiła do odbiorcy. Reklama to przede wszystkim emocje, jakie wzbudza. Dlatego powinna znaleźć się w towarzystwie odpowiedniego tekstu, otoczenia. Pomyśl o tekście na temat Tatr. Pasują do niego buty trekkingowe albo oferta biura podróży. Ale jak uniknąć kryzysu w postaci reklamy wycieczki w góry w tekście o wypadku turystów? Albo reklamy gry komputerowej przy wypowiedzi o ich szkodliwości? Przecież wszyscy znamy przykłady takich potknięć… Dzięki emotywnemu pozycjonowaniu unikniesz takich sytuacji – Twoja reklama nie znajdzie się w niewłaściwym kontekście, nie wywoła niezrozumienia i nie wzbudzi niepotrzebnych emocji. Wręcz przeciwnie – emotywne pozycjonowanie reklam zwiększy skuteczność Twojego przekazu. New York Times, The Daily Beast czy USA Today  już wprowadzili podobne rozwiązanie. Z nami możesz być jednym z pierwszych w Polsce i znacząco zwiększyć skuteczność Twojego przekazu reklamowego.

Case Study | Interia.pl

Dla Interia.pl stworzyliśmy tzw. Mapę Emocji Portalu. W tym celu przeanalizowaliśmy dziesiątki tysięcy opublikowanych artykułów, mierząc poziom emocji i obudzenia, jakie dana treść wywołuje u czytelnika. Dane te pozwoliły nam wskazać działy na portalu, różniące się od siebie emocjami. Taka wiedza daje naszemu klientowi unikalne w Polsce podejście do sprzedaży swojej powierzchni reklamowej. W zależności od potrzeb reklamodawcy, Interia jest teraz w stanie wskazać te działy, lub konkretne artykuły, przy których zlecona reklama odniesie najlepszy możliwy skutek, pod kątem zaangażowania emocjonalnego czytelnika. To absolutnie innowacyjne podejście pozwala po raz pierwszy umieścić kreacje reklamowe w odpowiednim kontekście emocjonalnym, w otoczeniu właściwych emocji.

Oferta

Nasza zaawansowana technologicznie usługa jest jednocześnie prosta do wdrożenia i przejrzysta cenowo. Płacisz za ilość przeanalizowanego tekstu – własnych wpisów w przypadku portali, blogów etc. lub publicznie dostępnych o produkcie, marce, usłudze w przypadku monitoringu skuteczności akcji content marketingowej. Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy

Jak to działa

Analizujemy emocje otaczające reklamę a tym samym – emocje adresata reklamy. Wiemy, jakie będą, jeszcze zanim się z nią zapozna. Oferujemy narzędzia mierzące wydźwięk emocjonalny tekstu, całych portali, blogów, profili społecznościowych. Wynik analizy emocji to metadane łatwe do dodania do opisu powierzchni reklamowej w reklamie programatycznej. Podobnie analizujemy akcje content marketingowe, przed, w trakcie i po ich emisji, mierząc ich emocjonalny odbiór. Nasze narzędzia do pomiaru emocji i sentymentu w języku polskim są prawdopodobnie najlepsze na rynku. Żeby je stworzyć, najpierw przeprowadziliśmy badania z udziałem 22 tysięcy osób, a potem wytrenowaliśmy sieci neuronowe, żeby poprawnie rozpoznawały wydźwięk tekstu – jak ludzie, a dokładniej przeciętny użytkownik języka polskiego.

Dowiedz się więcej

Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, napis do nas. Zapraszamy też na nasz blog – pokazujemy tam wiele przykładów analizy emocji.