Obiektywny, automatyczny i szybki sposób na klasyfikację dużej liczby opinii. Nie tylko pod względem sentymentu…
Szybko i trafnie odnajdujesz się w tysiącach opinii swoich klientów
Wystawiasz ankiety satysfakcji klientów, zbierasz ich komentarze i opinie, a na koniec analizujesz, co się w nich dzieje. Zbierasz też opinie na temat marki czy produktu z całego internetu. Do tej pory robiło się to ręcznie, co zajmowało sporo czasu, a ludzie wcale nie są nieomylni. Algorytmy Sentimenti posegregują opinie za Ciebie w sposób automatyczny. Uwolni to czas Twoich pracowników, da Ci bezstronne, gotowe do użycia wyniki.
Sentimenti podzieli komentarze na radosne, pełne złosci, smutne, czy po prostu pozytywne lub negatywne. W ten sam sposób pogrupuje je w dowolne kategorie, których używasz w swojej codziennej pracy. Zobaczysz, co stoi za emocjami, o czym i jak się pisze!
Oferta
Nasza oferta jest zawsze dostosowana do konkretnego zlecenia. Potrzebujesz raportu, czy tylko uzupełnienia swoich wyników? Może potrzebujesz aplikacji do klasyfikacji swoich notatek? Czy zebrałeś komentarze, czy też my mamy to zrobić za Ciebie? Napisz do nas i przekonaj się, jak bardzo możemy usprawnić Twoje działania.Jak to działa?
Sieci neuronowe “rozumiejące” język polski, w bardzo szybki i skuteczny sposób przeanalizują wszystkie komentarze, które otrzymujesz od klientów lub współpracowników. Pomogą Ci również analizować ankiety lub porównywać wyniki badania NPS z komentarzami jego uczestników. Usprawnią codzienną kategoryzację komentarzy na pochwały, pytania czy skargi na konkretne tematy.
Monitoring internetu to nie wszystko…
Nasze narzędzia do pomiaru emocji i sentymentu w języku polskim są prawdopodobnie najlepsze na rynku. Teraz możemy je dodatkowo skalibrować do Twoich potrzeb i systemów klasyfikacji.
Na naszym blogu znajdziesz artykuły, które poruszają problematykę kategoryzacji i nie tylko. Zachęcamy do ich lektury. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, napisz do nas!
Lepiej niż Google Alerts
Jeżeli kojarzysz Alerty Google, to znaczy, że trzymasz rękę na pulsie i nie jest Ci wszystko jedno, co się dzieje z Twoją marką lub produktem w sieci. Miej opinie pod kontrolą. Analiza emocji i ich stały pomiar pozwoli na śledzenie tego, co niepokojącego nagle pojawia się w sieci, a co może mieć wpływ na Twój biznes. Google Alerts nie dostarcza wszystkich wartościowych wyników z mediów społecznościowych. My tak!