Kategoryzacja komentarzy

Obiektywny, automatyczny i szybki sposób na klasyfikację dużej ilości wzmianek. Nie tylko pod względem sentymentu.

Szybko i precyzyjnie rozeznaj się w tysiącach opinii swoich klientów

Wystawiasz ankiety satysfakcji klienta, zbierasz ich komentarze i opinie, wreszcie analizujesz, co się w nich dzieje. Na razie ręcznie, co zajmuje sporo czasu, a poza tym ludzie wcale nie są nieomylni. Algorytmy Sentimenti uporządkują je automatycznie za Ciebie. Dzięki temu uwolnisz czas pracowników, otrzymasz obiektywne, gotowe do wykorzystania wyniki – podzielimy komentarze na radosne, pełne złości czy smutku, albo po prostu pozytywne lub negatywne. Tak samo pogrupujemy je w dowolne kategorie, z których korzystasz w codziennej pracy.

Oferta

Nasza oferta jest zawsze skrojona na miarę zamówienia. Potrzebujesz raportu, czy tylko uzupełnienia Twoich wyników? Może przyda Ci się aplikacja do klasyfikacji wzmianek? Zebrałeś już komentarze, czy mamy to zrobić za Ciebie? Napisz do nas i przekonaj się, o ile więcej dowiesz się dzięki Sentimenti.

Jak to działa

Sieci neuronowe „rozumiejące” język polski szybko i skutecznie przeanalizują w mgnieniu oka wszystkie komentarze, które co chwilę dostajecie od klientów lub współpracowników. Tak samo pomogą w analizie ankiet albo zestawieniu wyników badania NPS z uwagami jego uczestników. Usprawnią codzienne kategoryzowanie komentarzy na pochwały, pytania lub skargi na konkretne tematy.

Nasze narzędzia do pomiaru emocji i sentymentu w języku polskim są prawdopodobnie najlepsze na rynku. Teraz możemy dodatkowo skalibrować je pod kątem Waszych potrzeb i systemów klasyfikacji.

Dowiedz się więcej

Wybraliśmy artykuły na naszym blogu, które poruszają kwestię kategoryzacji – zachęcamy do zapoznania się. Jeśli potrzebujecie więcej szczegółów, napiszcie do nas.

Twój adres e-mail posłuży wyłącznie do obsługi tego zapytania.