Kategoryzacja komentarzy

Kategoryzacja. Obiektywny, automatyczny i szybki sposób na klasyfikację dużej ilości wzmianek

Szybko i precyzyjnie rozeznaj się w tysiącach opinii swoich klientów

Wystawiasz ankiety satysfakcji klienta, zbierasz ich komentarze i opinie, wreszcie analizujesz, co się w nich dzieje. Na razie ręcznie, co zajmuje sporo czasu, a poza tym ludzie wcale nie są nieomylni. Algorytmy Sentimenti uporządkują je automatycznie za Ciebie.

Dzięki temu uwolnisz czas pracowników, otrzymasz obiektywne, gotowe do wykorzystania wyniki – podzielimy komentarze na radosne, pełne złości czy smutku, albo po prostu pozytywne lub negatywne. Tak samo pogrupujemy je w dowolne kategorie, z których korzystasz w codziennej pracy.

Oferta

Nasza oferta jest zawsze skrojona na miarę zamówienia. Potrzebujesz raportu, czy tylko uzupełnienia Twoich wyników? Może przyda Ci się aplikacja do klasyfikacji wzmianek? Zebrałeś/aś już komentarze, czy mamy to zrobić za Ciebie? Napisz do nas i przekonaj się, o ile więcej dowiesz się dzięki Sentimenti.

Kategoryzacja. Jak to działa?

Kategoryzacja nigdy nie była tak prosta. Sieci neuronowe „rozumiejące” język polski szybko i skutecznie przeanalizują w mgnieniu oka wszystkie komentarze, które co chwilę dostajesz od klientów lub współpracowników. Tak samo pomogą w analizie ankiet albo zestawieniu wyników badania NPS z uwagami jego uczestników. Usprawnią codzienne kategoryzowanie komentarzy na pochwały, pytania lub skargi na konkretne tematy.

Nasze narzędzia do pomiaru emocji i sentymentu w języku polskim są prawdopodobnie najlepsze na rynku. Teraz możemy dodatkowo skalibrować je pod kątem Waszych potrzeb i systemów klasyfikacji.

Przykład. Opinie przed i po analizie kontekstów

Prosta chmura słów wskazuje jedynie na liczbę wystąpień danego słowa w opiniach. Nie wiadomo jednak, co dokładnie kryje się w ich treści. Dzięki lematyzacji i analizie kontekstów jesteśmy w stanie wskazać na dokładne obszary, które w toku dalszych analiz można podzielić wg tematów, emocji czy sentymentu. Przykład poniżej obrazuje dyskusję w internecie na temat dużej marki handlowej. To jedynie wstęp…

social listening kategoryzacja i analiza kontekstów w dyskusji w sieci rozmowy w internecie chmura słów biedronka

Analiza kontekstów – case study

Wybraliśmy artykuły na naszym blogu, które poruszają kwestię kategoryzacji – zachęcamy do zapoznania się. Jeśli potrzebujecie więcej szczegółów, napiszcie do nas.

Twój adres e-mail posłuży wyłącznie do obsługi tego zapytania.