Sentitool – opis usługi

Znasz pomiar sentymentu? Negatywne i pozytywne wartościowanie treści? Prosta w przekazie miara. Niestety z tego samego powodu, niedokładna a wręcz, naszym zdaniem, zakłamująca mierzony nastrój. Dlaczego tak uważamy?

Wolisz się dowiedzieć, że klient wyraża negatywny nastrój, czy może, że jest wściekły albo smutny. Więcej Ci powie, kiedy dowiesz się o (aż) ekscytacji Twoim produktem / usługą, versus (tylko) akceptacją oferty, czy samo określenie „sentyment pozytywny” uznasz za wystarczający?

Telekomy - porównanie emocji

Odpowiedź sam znasz. Człowiek nie jest białoczarny w swoich emocjach, nie wyraża swojego stanu poprzez sentyment negatywny i pozytywny. Wyraża go poprzez radość, złość, smutek, zaufanie, oczekiwanie, strach, zaskoczenie, wstręt i wiele innych emocji.

Medwiediew wypowiedź
Chcesz naprawdę wiedzieć, co inni myślą i czują, mierz emocje, nie sentyment.

SentiTool to nasze autorskie rozwiązanie, pozwalające dokładnie zbadać emocje. Dokładnie – co do procenta. Kiedy wszyscy informują Cię zero-jedynkowo o sentymencie, u nas poznasz każdą z emocji zawartą w tekście oraz jej udział. Sentyment i pobudzenie emocjonalne też.

strona główna SentiTool

Wejdź na wyższy poziom analizy nastrojów. Mierz w ten sposób wzmianki w mediach społecznościowych, wypowiedzi polityków, sprawdzaj swój tekst przed publikacją. Bądź precyzyjny, klienci Ci za to podziękują.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o kontakt: