Od 2005 roku pracuje głównie jako analityk mediów i komunikacji. Wieloletni pracownik lidera branży monitoringu mediów w Polsce. Zajmuje się też szeroko pojetym marketingiem, SEO i projektowaniem graficznym. Freelancer, współpracował lub współpracuje z kilkoma agencjami public relations (w tym ZDG TOR i HK Strategies).
Obecnie prowadzi własną firmę zajmującą się analityką danych. Współpracuje z agencją ochrony wizerunku Apostołowie Opinii oraz wspiera rozwój produktu w Instytucie Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. W Sentimenti odpowiada za analizę i wizualizację danych, raporty wizerunkowe i badania, a także wsparcie biznesowe i rozwój projektu. Prowadzi własną agencję reklamową.
Damian Grimling
Grzegorz Stefański
Cezary Malinowski
Piotr Miłkowski
Marcel Baumgardt
Aleksandra Durska
Agnieszka Wołk
Patryk Le The
Jan Zając
Józef Topolewski
dr hab. inż. Maciej Piasecki
dr hab. Artur Marchewka
dr inż. Jan Kocoń
dr Barbara Konat
dr Konrad Juszczyk
Andżelika Murjas
dr Monika Riegel
dr Małgorzata Wierzba
Filip Cieślak
Katarzyna Maszyna
Pracownia Obrazowania Mózgu PAN, Centrum Neurobiologii, Instytut Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego
Katedra Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
Agnieszka Czoska