Podstawowa oferta Sentimenti

  1. Prawdziwe emocje

    Amerykańscy naukowcy zajmujący się badaniem emocji – Robert Plutchik i Paul Ekman – wskazali początkowo 6 (Ekman), a potem 8 podstawowych emocji (Plutchik), które występują u nas wszystkich, niezależnie od pochodzenia czy wychowania w danej kulturze. My potrafimy je mierzyć.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  2. Sztuczna inteligencja

    Sercem i mózgiem naszych działań jest Katarzyna Maszyna – nasze autorskie rozwiązanie, skonstruowane we współpracy z naukowcami z Katedry Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego – Centrum Neurobiologii – Pracowni Obrazowania Mózgu PAN.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  3. Natężenie emocji w treściach

    Słowa mają moc. Choć to na pozór truizm, to stwierdzenie to ma jednak głębię: słowa, frazy i całe zwroty kryją w sobie ładunek emocjonalny. Osoba je pisząca, szczególnie w reakcji na komunikat marki lub firmy, odczuwa emocje, które potem zamienia w słowa i zdania.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  4. 8 emocji, wiele więcej korzyści

    Dla Ciebie będziemy śledzić i analizować to, co mówi się o Twojej marce lub konkretnym produkcie marce w sieci. Jeśli trzeba, porównamy emocje towarzyszące badanej marce do emocji wywoływanej przez marki konkurencyjne oraz sprawdzimy, jak emocje dyskusji zmieniają się w czasie.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  5. SentiBox – raporty szyte na miarę

    Dzięki analizie emocji w treściach otrzymasz wgląd w zachowania konsumenckie. Dla Ciebie będziemy śledzić i analizować to, co mówi się o Twojej marce lub konkretnym produkcie marce w sieci.

    WIĘCEJ INFORMACJI…