Podstawowa oferta Sentimenti

  1. Sentistocks

    Dowiedz się, dlaczego to emocje, a nie sentyment mają największe znaczenie w prognozowaniu kursów instrumentów finansowych. Zapoznaj się z naszą ofertą skierowaną do inwestorów.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  2. Emocje w reklamie

    Reklama to przede wszystkim emocje, jakie wzbudza po stronie odbiorcy. Dlatego powinna znaleźć się w towarzystwie odpowiedniej treści. Analizujemy emocje otaczające reklamę a tym samym emocje adresata reklamy jeszcze przed emisją.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  3. Kategoryzacja opinii

    Na podstawie analizy sentymentu i emocji w treści komentarzy i opinii pochodzacych od internautów przeprowadzany automatyczną kategoryzację. Dzięki temu szybko można zorientować się, jakie są kluczowe konteksty dyskusji.

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  4. Monitoring emocji

    Świadomość marki i towarzyszące jej emocje. Wszystko to mierzone w sposób szybki, automatyczny i w pełni obiektywny. Czy wiesz, w jakim stopniu Twoja marka wyróżnia się emocjonalnie na tle konkurencji?

    WIĘCEJ INFORMACJI…

  5. Wsparcie chatbotów

    Dzięki analizie emocji w sposób automatyczny podpiętej do czatbotów będziesz w stanie na żywo dopasowywać treści odpowiedzi dla klienta w zależności od języka, jakiego używa w kontakcie z marką.

    WIĘCEJ INFORMACJI…