Sentistocks
Dowiedz się, dlaczego to emocje, a nie sentyment mają największe znaczenie w prognozowaniu kursów instrumentów finansowych. Zapoznaj się z naszą ofertą skierowaną do inwestorów.
WIĘCEJ INFORMACJI…
Emocje w reklamie
Reklama to przede wszystkim emocje, jakie wzbudza po stronie odbiorcy. Dlatego powinna znaleźć się w towarzystwie odpowiedniej treści. Analizujemy emocje otaczające reklamę a tym samym emocje adresata reklamy jeszcze przed emisją.
WIĘCEJ INFORMACJI…
Kategoryzacja opinii
Na podstawie analizy sentymentu i emocji w treści komentarzy i opinii pochodzacych od internautów przeprowadzany automatyczną kategoryzację. Dzięki temu szybko można zorientować się, jakie są kluczowe konteksty dyskusji.
WIĘCEJ INFORMACJI…
Monitoring emocji
Świadomość marki i towarzyszące jej emocje. Wszystko to mierzone w sposób szybki, automatyczny i w pełni obiektywny. Czy wiesz, w jakim stopniu Twoja marka wyróżnia się emocjonalnie na tle konkurencji?
WIĘCEJ INFORMACJI…
Wsparcie chatbotów
Dzięki analizie emocji w sposób automatyczny podpiętej do czatbotów będziesz w stanie na żywo dopasowywać treści odpowiedzi dla klienta w zależności od języka, jakiego używa w kontakcie z marką.
WIĘCEJ INFORMACJI…