Zaznacz stronę

Sentitool – opis usługi

Sentyment? Ważniejsze są emocje!

Znasz pomiar sentymentu? Negatywne i pozytywne wartościowanie treści? Prosta w przekazie miara. Niestety z tego samego powodu, niedokładna a wręcz, naszym zdaniem, zakłamująca mierzony nastrój. Dlaczego tak uważamy Człowiek nie jest białoczarny w swoich emocjach, nie wyraża swojego stanu poprzez sentyment negatywny i pozytywny. Wyraża go poprzez radość, złość, smutek, zaufanie, oczekiwanie, strach, zaskoczenie, wstręt i wiele innych emocji.

Korzyści z analizy emocji

  • Poznasz jakie emocje u klientów wywołuje twoja marka/produkt/kampania reklamowa;
  • Wzbogacisz własne analizy/raporty/sondaże o aspekt emocji, jakie wywołują badane zjawiska i jak one wpływają na osiągane wyniki;
  • Przewidzisz z wyprzedzeniem sytuacje kryzysowe. W firmie, na rynku, w społeczeństwie, polityce.

Mierz emocje, nie sentyment.

Chcesz naprawdę wiedzieć, co inni myślą i czują?

Proste w użyciu narzędzie Sentitool

SentiTool to nasze autorskie rozwiązanie, pozwalające dokładnie zbadać emocje. Dokładnie – co do procenta. Kiedy wszyscy informują Cię zero-jedynkowo o sentymencie, u nas poznasz każdą z emocji zawartą w tekście oraz jej udział. Sentyment i pobudzenie emocjonalne też.

Po prostu. Prześlij zebrane teksty do Sentitoola i uzyskaj wyniki pomiaru poziomu emocji w prostych formatach pozwalających na dalszą analizę.

 

Możliwości

  • dostępne 17 języków
  • analiza sentymentu, emocji podstawowych i pobudzenia emocjonalnego
  • analiza zero-jedynkowa lub ilościowa (procentowa)
  • analiza kontekstowa

Przykład analizy

Możesz też nam zlecić analizę na zadany temat,
a wyniki otrzymasz w formie raportu wraz z komentarzem. 

Pobierz PDF

Chcesz wiedzieć więcej?

Odezwij się!