Sentitool – opis usługi
Sentyment? Ważniejsze są emocje!Znasz pomiar sentymentu? Negatywne i pozytywne wartościowanie treści? Prosta w przekazie miara. Niestety z tego samego powodu, niedokładna a wręcz, naszym zdaniem, zakłamująca mierzony nastrój. Dlaczego tak uważamy Człowiek nie jest białoczarny w swoich emocjach, nie wyraża swojego stanu poprzez sentyment negatywny i pozytywny. Wyraża go poprzez radość, złość, smutek, zaufanie, oczekiwanie, strach, zaskoczenie, wstręt i wiele innych emocji.
Korzyści z analizy emocji
- Poznasz jakie emocje u klientów wywołuje twoja marka/produkt/kampania reklamowa;
- Wzbogacisz własne analizy/raporty/sondaże o aspekt emocji, jakie wywołują badane zjawiska i jak one wpływają na osiągane wyniki;
- Przewidzisz z wyprzedzeniem sytuacje kryzysowe. W firmie, na rynku, w społeczeństwie, polityce.
Mierz emocje, nie sentyment.
Chcesz naprawdę wiedzieć, co inni myślą i czują?
Proste w użyciu narzędzie Sentitool
SentiTool to nasze autorskie rozwiązanie, pozwalające dokładnie zbadać emocje. Dokładnie – co do procenta. Kiedy wszyscy informują Cię zero-jedynkowo o sentymencie, u nas poznasz każdą z emocji zawartą w tekście oraz jej udział. Sentyment i pobudzenie emocjonalne też.
Po prostu. Prześlij zebrane teksty do Sentitoola i uzyskaj wyniki pomiaru poziomu emocji w prostych formatach pozwalających na dalszą analizę.
Możliwości
- dostępne 17 języków
- analiza sentymentu, emocji podstawowych i pobudzenia emocjonalnego
- analiza zero-jedynkowa lub ilościowa (procentowa)
- analiza kontekstowa
Przykład analizy
Możesz też nam zlecić analizę na zadany temat,
a wyniki otrzymasz w formie raportu wraz z komentarzem.