
Jak przełożyć facebookowe emocje na NPS? Analiza InPostu i Poczty Polskiej.
Net Promoter Score to jedno z podstawowych narzędzi obiektywizacji obrazu marki. Wystarczy zapytać klienta, czy poleciłby nasze usługi lub produkty…

Emocje wokół znanych marek modowych
Moda to emocje – jak wszelkie konsumenckie decyzje, jest sterowana uczuciami. Obojętnie, czy kupujemy ubrania w sklepie stacjonarnym, online czy…

Z dobrych badań biorą się dobre narzędzia do analizy emocji
Pisaliśmy już o tym, jak poprawnie analizować emocje, gdy mamy sposób na ich automatyczny pomiar lub klasyfikację wzmianek. Dzisiaj opowiemy…

Analiza emocji wokół Nagród Nobla
Nagrody Nobla to jedne z najważniejszych, a może najważniejsze na świecie – na pewno z perspektywy polskojęzycznego internetu. Dlatego sprawdziliśmy,…

Popularność to kwestia emocji…
Siłę przekazu możemy zmierzyć przede wszystkim tym, jakie emocje wywołuje. Zniewolona zrobiła na polskich telewidzach wrażenie porównywalne z uwielbieniem dla…

Cyberprzemoc i negatywne emocje
Kiedy w ubiegłym roku akademickim opowiadałam moim studentom i studentkom o Sentimenti, jeden z nich zapytał: „A jakie jest możliwe…