O nas

Sentimenti to grupa naukowców i ludzi biznesu, których połączył pasjonujący wszystkich cel, jakim jest stworzenie skutecznego, automatycznego analizatora emocji w tekście pisanym. Emocje istnieją tyle, ile istnieje człowiek. To, jak wiadomo, sięga poza początki internetu…

Z cierpliwością i skrupulatnością badaczy (lingwistów, psychologów, kognitywistów), zaciętością i elastycznością biznesową, przy wsparciu doświadczonego zespołu developerów dopięliśmy swego – powstały nasze narzędzia. To pierwsze tak zaawansowane rozwiązania do analizy emocji w języku. Wyjątkowe na skalę światową.

Emocje wpływają na nasze decyzje, w życiu i biznesie. Mówią nam, co jest dobre i warte wysiłku, a czego lepiej unikać lub zwalczać. Nasze narzędzia pozwalają zmierzyć emocje otaczające daną firmę, markę, produkt i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. To między innymi monitoring mediów, social listening, dopasowanie przekazu reklamowego do odbiorcy. To również analiza komentarzy klientów, a także zagadnienia związane z brand safety czy hejtem i mową nienawiści. Nasze narzędzia to idealne wsparcie działów public relations, human resources czy contact center.

Nasze narzędzia pomagają przeciwdziałać zjawisku, jakim jest kryzys w sieci. Przewidujemy kursy walut, instrumentów finansowych czy kryptowalut dzięki analizie emocji w dyskusjach internetowych. Wartościowe dane z monitoringu mediów są dopiero surowcem, który przekuwamy w strategiczną wiedzę.

Zespół

Projekt SENTIMENTI realizują cztery zespoły specjalistów:
psychologów, językoznawców, informatyków i specjalistów ds. zarządzania.

Blog