Blog
Lotto. Wykrywanie i potwierdzanie kryzysów
W analizie emocji interesuje nas przede wszystkim zmiana. Może chodzić o postrzeganie marki: czy kampania reklamowa zadziałała i konsumenci są do...
10ta GWC: Propagacja emocji, pobudzenia i polaryzacji w WordNecie przy użyciu Heterogeneous Structured Synset Embeddings
Miejsce publikacji: Proceedings of the 10th Global Wordnet Conference Tytuł Propagacja emocji, pobudzenia i polaryzacji w WordNecie przy użyciu...
Analiza emocji narzędziem wsparcia w inwestycjach finansowych
Analiza emocji to fakt. W projekcie Sentimenti stworzyliśmy narzędzia oparte o badania językoznawcze i uczenie maszynowe. To rozwiązania służące do...
Jak piszemy o wybitnym, ale smutnym serialu? Przypadek Czarnobyla
Czy negatywny sentyment świadczy o porażce marki HBO? Niekoniecznie. Pokazujemy jak poruszać się w gąszczu danych, aby ocenić reakcje widzów na...
Marki handlowe na Facebooku i ich komunikacja pod lupą
Marki handlowe na Facebooku niemal każdego dnia promują swoje produkty i ofertę. Po przeanalizowaniu facebookowej komunikacji banków i marek...
Emotywne pozycjonowanie reklam i reklamy emocjonalne
Emotywne pozycjonowanie reklam, czyli targetowanie reklam wg emocji od niedawna nabrało nowego wymiaru. Okazało się, że komunikat można oprzeć nie...
W mediach o nas
