Blog
Emocje online – gdzie ich szukać? Śledzimy Wiedźmina
Analiza sentymentu, czyli pojawiająca się zwykle w towarzystwie business intelligence czy data science, bardzo modna i skuteczna sentiment analysis...
Tęczowy piątek. Czy internet naprawdę nienawidzi LGBT?
Tęczowy Piątek za nami. Hasztagi dominujące w dyskusji na ten temat były bardzo negatywne, wręcz brzydkie. Wyrażały sprzeciw i pogardę dla samej...
SentiTool nie jest cenzorem – i nigdy nie będzie
Dzisiaj przyjrzymy się sarkazmowi, wyłapywaniu negatywnych treści i ograniczaniu ich. To dwa, na pierwszy rzut oka, rozbieżne tematy, ale jesteśmy o...
Złość, złość, złość… Emocje w call center
To, że pracownicy call centers i wszyscy ci, którzy mają pomagać klientowi, kiedy coś nie działa, mają kontakt głównie z negatywnymi emocjami...
Reklama i emocje dla całego świata
Reklama powinna wzbudzać emocje, żeby zaintrygować odbiorcę najpierw swoją formą, a w efekcie produktem. Ma także zostać zapamiętana i wywołać...
Zaufanie i radość. Jakie emocje znaleźliśmy w reklamach?
Emocje w serii wpisów o politykach analizowaliśmy już wcześniej. Pokazaliśmy wydajność SentiToola na dużych zbiorach danych o polskich politykach....
W mediach o nas
