Blog
Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać?
W marketingu, reklamie i komunikacji z klientami negatywne emocje zwykle są pomijane. Nic dziwnego. Firmy, właściciele brandów czy agencje – wszyscy...
Sentyment a emocje – różnice w interpretacji. Z czym to się je?
Emocjonalność to niezmiernie ważna, choć często dziś niedoceniana część ludzkiej istoty. Emocje są bezpośrednim dziedzictwem naszych odległych...
Back to school, czyli wyprawka dla ucznia w internetowych opiniach Polaków
Pierwszy września to dzień, na który z pewnością bardziej czekają rodzice, niż ich pociechy. Powrót do szkół to jednak dla rodziców i opiekunów...
Ciekawie o kawie. Jakie emocje towarzyszą Polakom przy piciu kawy?
Kawa, kawcia, kawusia. Wielu nie może bez niej żyć i zaczyna dzień właśnie od kubka tego gorącego napoju. Picie kawy to nie tylko pożądany zastrzyk...
Emocje konsumentów to marketing szyty na miarę potrzeb
Poznanie nawyków konsumenckich oraz zrozumienie motywacji klientów to dobry sposób na zwiększenie sprzedaży i rozwój firmy. Cele te można osiągnąć...
Konferencja ACL 2021: Personal Bias w przewidywaniu emocji wywołanych przez opinie tekstowe
Miejsce publikacji: Conference: Proceedings of the 59th Annual Meeting of the Association for Computational Linguistics and the 11th International...
W mediach o nas
