Blog
Klimat i jego ochrona. Jak dyskutują o tym internauci?
Jak mówimy o klimacie i jego zmianach? Oczekiwanie i strach - to częstość wyrażania tych dwóch emocji zmieniła się najbardziej od 2017 roku....
Mowa nienawiści. Co jako językoznawcy możemy o niej powiedzieć?
Detekcja mowy nienawiści (hate speech) jest bardzo trudnym zadaniem w każdym języku. Analiza emocji Sentimenti może pokazać, jak bardzo wydźwięk...
Marki piwne na Facebooku. Co internauci piszą o złotym trunku?
Lech wywołuje najwięcej zaufania, a Tyskie - negatywnych emocji. Analizujemy komentarze pod postami marek piwnych. Lato to idealny moment na rozmowy...
Plus Bank, minus wizerunek. Analiza pokryzysowa
Pokazujemy, jak w od strony analizy emocji wygląda intensyfikacja dyskusji lub kryzys. Analizujemy wzmianki o Plus Banku. W lipcu 2019 pisze się o...
Niezadowoleni lub usatysfakcjonowani klienci na FB – Poczta Polska i InPost
Komentarze pod facebookowymi postami InPostu są o wiele bardziej pozytywne niż pod postami Poczty Polskiej. Dzięki analizie emocji i sentymentu...
Analiza sentymentu w monitoringu mediów – raport Sentimenti
Sentimenti umożliwia w pełni automatyczną klasyfikację wzmianek i dłuższych tekstów pod kątem sentymentu i emocji. Odpowiada na pytania: czy ta...
W mediach o nas
