Blog
Emocje w słowach: wykorzystanie Sentimenti w sektorze reklamy i marketingu
Emocje a marketing? Komunikacja z klientami i kontrahentami, poszukiwanie nowych odbiorców i rynków zbytu towarów czy usług, polityka public...
Czy maszyny mogą nauczyć się emocji? Zastosowanie sieci neuronowych w rozpoznawaniu sentymentu i emocji w tekście
Sposób w jaki ludzie przekazują sobie emocje przez lata nie poddawał się algorytmizacji, czyli opisowi zrozumiałemu dla komputerów. Wydawało się, że...
Emocje w tytułach portali informacyjnych
Najwięcej wstrętu wyrażają tytuły Wolności 24 i Do Rzeczy. Z kolei pozytywne emocje najczęściej pojawiają się w nagłówkach portali finansowych, a...
Jak marki modowe komunikują się z klientami? Odzież na Facebooku
Marki modowe są w social media bardzo popularne. Kiedy analizowaliśmy facebookową komunikację banków, nie sądziliśmy, że temat odniesie taki sukces...
Czy geeki śnią o elektrycznych emocjach? Pyrkon 2019
Monitoring mediów ma to do siebie, że może on dotyczyć dowolnego tematu. Najlepiej, gdyby o nim dużo pisano. Dlatego tym razem zamiast banków czy...
Konferencja GWC2019: Propagacja emocji, pobudzenia i polaryzacji w sieci WordNet przy użyciu heterogenicznego, strukturalnego osadzania synsetów
Place of publication: Global WordNet Conference 2019 Title: GWC2019 presentation: Propagation of emotions, arousal and polarity in WordNet using...
W mediach o nas
