Blog
Inteligencja emocjonalna. Czy kontrolowanie emocji to klucz do sukcesu w życiu?
Inteligencja emocjonalna odnosi się do zdolności postrzegania, kontrolowania i oceniania emocji. Niektórzy badacze sugerują, że inteligencji...
Dlaczego lepiej analizować emocje w tekście zamiast sentyment?
Gdy w początkach lat 2000. do działań marketingowych zaczęto wykorzystywać analizę sentymentu, przed branżą marketingu i reklamy otworzyły się...
Emocje a zakupy. Co decyduje o tym, że jeden brand jest lepszy od drugiego?
Zakupy to stała część naszego życia. Każdego dnia stykamy się z ogromną liczbą mniej lub bardziej rozpoznawalnych marek i firm. Jednak tylko...
W górę prąd i gaz, i to niejeden raz. Jak Polacy rozmawiają o podwyżkach cen?
Od 1 października po raz trzeci w tym roku ma wzrosnąć cena jednostki gazu ziemnego u jego największego dostawcy w Polsce. W sumie, od początku roku...
Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Badanie emocji zawartych w treściach jest dziś chętnie wykorzystywane m.in. do analizy i przewidywania zachowań konsumenckich. Nic dziwnego....
Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Działania reklamowe, marketingowe i komunikacyjne oparte na oddziaływaniu na pozytywne emocje odbiorców stosowane są dziś często, bo są skuteczne....
W mediach o nas
