Sztuczna inteligencja

Baza 30 tys. złów i zwrotów

Sercem i mózgiem naszych działań jest Katarzyna Maszyna – nasze autorskie rozwiązanie, skonstruowane we współpracy z naukowcami z Katedry Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego – Centrum Neurobiologii – Pracowni Obrazowania Mózgu PAN. Wspólnie opracowaliśmy narzędzie pracujące na bazie sztucznej sieci neuronowej typu BiLSTM (Bidirectional Long Short-Term Memory) – rekurencyjnej sieci neuronowej dedykowanej do przetwarzania danych sekwencyjnych w obu kierunkach.

Katarzyna Maszyna dysponuje największą w kraju i jedną z największych w świecie bazą danych, zawierającą ponad 30 tys. słów i zwrotów. Każdy znajdujący się w niej element został emocjonalnie otagowany przynajmniej 50 razy!

A jak działa? Do analizy potrzebna jest treść. Teksty mogą być zgromadzone przez Sentimenti, ale mogą również pochodzić od samych Klientów. Katarzyna lubi wszelkie treści, jednak najbardziej pomocne bywają opinie i posty w Mediach Społecznościowych, recenzje produktów i komentarze w sklepach internetowych i pod konkretnymi artykułami, ale też maile, zapisy rozmów z czatów klienckich, wzmianki na stronach branżowych i forach internetowych. Ważne z punktu widzenia firmy są też portale informacyjne i branżowe, gdzie pojawia się stosunkowo dużo wzmianek o konkretnej marce.

Ogółem około 80% rozmów o danej marce czy produkcie dzieje się poza oficjalnymi kanałami komunikacji danej firmy. Znajdziemy dla Ciebie miejsca dyskusji, wskażemy temperaturę tych rozmów czy szeroko rozumiany sentyment. Ale nie tylko!