Jako strategiczny globalny partner Statista®, badamy regularnie branże w Polsce i na świecie. Wyniki publikujemy w formie cyklicznych raportów lub zgodnie z życzeniem klienta. Cieszą się one dużym zainteresowanie wśród badanych firm, a także firm intensywnie korzystających z ich usług.
Przygotowaliśmy komercyjny raport analizujący natężenie emocji, jakie wywoływała wśród odbiorców usług, działalność polskich operatorów telefonii komórkowej w okresie od stycznia 2022 roku.
Czego dowiesz się m.in. z raportu
- jak moja firma wypada na tle konkurencji,
- które usługi wzbudzają największą irytację i złość,
- które usługi kochają Twoi klienci,
- analiza konkretnych wypowiedzi dla każdej z emocji.
O kim pisano najwięcej
Badaniu poddano ponad 250 000 polskojęzycznych komentarzy i opinii znajdujących się na profilach podmiotów takich jak: Play, Orange, T-Mobile, Plus, Nju Mobile, Lajt Mobile, Mobile Vikings i Virgin Mobile. Zamieszczono je na Facebooku w okresie od stycznia 2022 roku.
Na początek – sentyment
Wykres pokazuje różnice w natężeniach sentymentu negatywnego, pozytywnego oraz pobudzenia emocjonalnego danego podmiotu na tle pozostałych siedmiu firm. Inaczej mówiąc np. sentyment negatywny wokół operatora 1 był o 52% większy niż średni sentyment zmierzony łącznie dla pozostałych siedmiu operatorów.
W tej prezentacji dane podmiotów zostały zanonimizowane (pełne dane dostępne są w raporcie komercyjnym).
Ważniejsze są emocje
Wykres prezentuje różnice w natężeniach wybranych czterech emocji w dyskusji na profilu danej firmy na tle pozostałych siedmiu. Czyli podobnie ja w przypadku sentymentu np. natężenie emocji złości zmierzone dla operatora 1 było o 39% większe niż średnie natężenie tej emocji zmierzone łącznie dla pozostałych siedmiu operatorów.
W tej prezentacji dane podmiotów zostały zanonimizowane (pełne dane dostępne są w raporcie komercyjnym).
Co jeszcze możesz znaleźć w raporcie
Wskazane powyżej analizy stanowią zaledwie niewielką część raportu. W jego skład wchodzi ponadto:
- analiza ogólnej liczby wzmianek,
- analiza średniego natężenia sentymentu i pobudzenia dla każdego z operatorów,
- analiza średniego natężenia podstawowych emocji dla każdego z operatorów,
- analiza wzmianek w rozbiciu na komentarze operatora i komentarze internautów,
- analiza sentymentu i pobudzenia w odniesieniu do komentarzy operatorów i internautów,
- analiza kontekstów i wątków w treściach opinii według emocji (np. złości i radości), odrębnie dla każdego operatora.
- najbardziej wybijające się komentarze pod kątem pobudzanych emocji.
Wykorzystaj nasze informacje, aby poprawić komunikację z klientami i poprawić jakość usług. Raporty możemy aktualizować w dowolnie ustalonym okresie (nawet codziennie).
Nasi analitycy pomogą w interpretacji danych, żebyś skorzystała / skorzystał jak najlepiej z ważnych dla Ciebie i Twojej firmy informacji.. Odezwij się do nas!