Blog
Język emocji w polskich portalach informacyjnych
Wiadomości określane jako newsy siłą rzeczy niosą w sobie cały zestaw zróżnicowanych emocji. Wykorzystując narzędzia Sentimenti do automatycznego...
Wiosna w Sentimenti. Angielski, wtyczka i użyteczność
Wiosna w Sentimenti zapowiada się ciekawie. Kiedy w 2019 roku Sentimenti przestało być projektem NCBiR, a zaczęło samodzielnym przedsięwzięciem...
Net Promoter Score. Analiza WOŚP na Twitterze
Net Promoter Score w praktyce! W zeszłą niedzielę obchodziliśmy 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcja wciąż trwa, pieniądze na...
Emocje w sieci. Czy Wiedźmin Netflixa został dobrze przyjęty?
Emocje w sieci badamy codziennie. Co tym razem na tapecie? Od 20 grudnia cały Internet żyje Wiedźminem. My też. Obejrzeliśmy serial, znamy książki,...
Net Promoter Score w dyskusjach na FB. Analiza InPostu i Poczty Polskiej
Net Promoter Score to jedno z podstawowych narzędzi obiektywizacji obrazu marki. Wystarczy zapytać klienta, czy poleciłby nasze usługi lub produkty...
Marki modowe na Facebooku. Ile widzimy tam emocji?
Marki modowe na Facebooku występują licznie. Moda to emocje - jak wszelkie konsumenckie decyzje, jest sterowana uczuciami. Obojętnie, czy kupujemy...
W mediach o nas
