Chatbot. Jak działa? Emocjonalnie!
Chatbot. Co to jest? Czy chatboty mogą mieć cechy człowieka? Czy mogą tworzyć jeszcze lepsze narzędzie do komunikacji z użytkownikiem?
Bot do rozmowy, czy wsparcia biznesu? Dzięki wsparciu nauki i sztucznej inteligencji, chatboty mogą wywoływać społeczne i emocjonalne reakcje po stronie prawdziwego rozmówcy. Chatboty istnieją od lat, ale ich popularność mocno rośnie dopiero w ostatnim okresie. Wiele firm i branż wykorzystuje wirtualnych asystentów do poprawy obsługi klienta i wzmocnienia interaktywności.
Rozwiązania Sentimenti potrafią zbadać nastrój użytkownika w kontakcie z chatbotem dzięki zastosowaniu odpowiednim modeli przetwarzania języka naturalnego. Dzięki zastosowaniu analizy emocji w czasie rzeczywistym, wirtualny asystent jest w stanie dopasowywać komunikację do odczuć osoby, z którą się komunikuje.
Chatbot. Jak stworzyć? Z naszą pomocą!
To świetny sposób na to, aby marki mogły jeszcze lepiej angażować się w kontakt z klientami w osobisty, bardziej empatyczny sposób, co może ostatecznie pozytywnie wpłynąć na wyróżnienie się na tle konkurencji. Wykrywanie emocji wykracza poza rozpoznawanie podstawowego sentymentu. Wszystko w celu identyfikacji tego, co użytkownik faktycznie czuje…
Dzięki nam chatbot będzie ludzkim odpowiednikiem! Skontaktuj się z nami w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.