Monitoring emocji

Świadomość marki i otaczające ją emocje zmierzone w obiektywny sposób.

Trzymaj rękę na pulsie zmian opinii o marce w sieci

Wiecie, ile o was mówią w sieci. Sprawdzacie, czy liczba wzmianek zmieni się po rozpoczęciu akcji reklamowej… Czy jesteście pewni, że akcja promocyjna wywołała pozytywne emocje? Czy wiecie, na ile wasza marka wybija się na tle konkurencji? Na te i podobne pytania odpowie przeprowadzony przez nas monitoring emocji.

A może chcecie sprawdzić, czy zmiany w wyrażanych w sieci emocjach korelują z wynikami sprzedażowymi lub liczbą wejść na waszą stronę? Mierzymy emocje, a nie jedynie wskazujemy, jaki sentyment ma wzmianka. Nasze wyniki to liczby, które możemy zestawić z dowolnymi twardymi wskaźnikami przygotowując dla Ciebie raport.

Case Study

Monitoring emocji Sentimenti został już sprawdzony przez Narodowe Centrum Kultury, dla którego przenalizowaliśmy wypowiedzi na temat 11 listopada. Pokazaliśmy, że emocje w dniu Święta Niepodległości różnią się od nastrojów poprzedzających obchody i refleksji następujących po przejściu przez polskie miasta marszy. Dzięki naszym narzędziom sprawdziliśmy też, jak marki modowe komunikują się konsumentami oraz zaproponowaliśmy sposób na zmierzenie sieciowego NPS marki.

Oferta

Nasza oferta jest zawsze skrojona na miarę zamówienia. Potrzebujesz raportu, czy tylko uzupełnienia danych? Zebrałeś już wzmianki, czy mamy to zrobić? Napisz do nas i przekonaj się, ile więcej dowiesz się dzięki analizie emocji Sentimenti.

Jak to działa

Mierzymy emocje – każdy dłuższy lub krótszy tekst zostanie przez nas zmierzony i zważony pod względem wyrażonego w nim natężenia 8 emocji podstawowych z modelu Plutchika, sentymentu i ogólnego pobudzenia. Tak zebrane dane możemy dalej analizować na wiele sposobów – porównując wyniki jednej marki z konkurencyjnymi, zestawiając emocje z popularnością produktów lub postów, mierząc zmienność emocji w czasie.

Dowiedz się więcej

…na naszym blogu: 

Twój adres e-mail posłuży wyłącznie do obsługi tego zapytania.