Zaznacz stronę

Monitoring emocji

Trzymaj rękę na pulsie zmian reputacji Twojej marki w sieci

Wiesz, jak dużo mówią o Tobie w sieci. Sprawdzasz, czy liczba wzmianek zmieni się po rozpoczęciu kampanii reklamowej… Czy jesteś pewien, że kampania reklamowa wywołała pozytywne emocje? Czy wiesz, w jakim stopniu Twoja marka wyróżnia się na tle konkurencji? Na te i podobne pytania odpowie nasz monitoring emocji. A może chcesz sprawdzić, czy zmiany w emocjach wyrażanych w sieci korelują z wynikami sprzedaży lub liczbą wejść na Twoją stronę internetową? Mierzymy emocje, a nie tylko wskazujemy, o jakim sentymencie jest mowa. Nasze wyniki to liczby, które możemy porównać z dowolnymi twardymi wskaźnikami przygotowując dla Ciebie raport medialny.

Case study | polskie telekomy

Na zlecenie jednego z dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce przeanalizowaliśmy jego wizerunek. Porównaliśmy go do tego, jak jest odbierana jego konkurencja, szczególnie pod kątem emocji, jakie budzą badane marki.

Zapoznaj się z raportem i przekonaj się, o ile wnikliwszą wiedzę otrzymujesz, analizując emocje, a nie tylko sentyment.

Oferta

Nasza oferta jest zawsze dostosowana do zlecenia. Potrzebujesz raportu czy tylko uzupełnienia danych? Napisz do nas i sprawdź, ile jeszcze możesz się dowiedzieć, analizując emocje Sentimenti.

 

Porozmawiajmy! 🙂