Świadomość marki i towarzyszące jej emocje mierzone w obiektywny sposób
Trzymaj rękę na pulsie zmian reputacji Twojej marki w sieci
Wiesz, jak dużo mówią o Tobie w sieci. Sprawdzasz, czy liczba wzmianek zmieni się po rozpoczęciu kampanii reklamowej… Czy jesteś pewien, że kampania reklamowa wywołała pozytywne emocje? Czy wiesz, w jakim stopniu Twoja marka wyróżnia się na tle konkurencji? Na te i podobne pytania odpowie nasz monitoring emocji.
A może chcesz sprawdzić, czy zmiany w emocjach wyrażanych w sieci korelują z wynikami sprzedaży lub liczbą wejść na Twoją stronę internetową? Mierzymy emocje, a nie tylko wskazujemy, o jakim sentymencie jest mowa. Nasze wyniki to liczby, które możemy porównać z dowolnymi twardymi wskaźnikami przygotowując dla Ciebie raport medialny.
Przykład
Monitoring emocji Sentimenti został już sprawdzony przez Narodowe Centrum Kultury, dla którego przeanalizowaliśmy wypowiedzi na temat 11 listopada. Pokazaliśmy, że emocje w Święto Niepodległości różnią się od nastrojów poprzedzających świętowanie i refleksji po przemarszu przez polskie miasta. Dzięki naszym narzędziom sprawdziliśmy też, jak marki modowe komunikują się z konsumentami i zaproponowaliśmy sposób pomiaru sieciowego NPS marki.
Oferta
Nasza oferta jest zawsze dostosowana do zlecenia. Potrzebujesz raportu czy tylko uzupełnienia danych? Ty już zebrałeś rekordy, a my? Napisz do nas i sprawdź, ile jeszcze możesz się dowiedzieć, analizując emocje Sentimenti.
Jak to działa?
Mierzymy emocje! Każdy dłuższy lub krótszy tekst zostanie przez nas zmierzony i zważony pod kątem natężenia 8 podstawowych emocji z modelu Plutchika, sentymentu i ogólnej ekscytacji w nim wyrażonej. Zebrane w ten sposób dane możemy dalej analizować na wiele sposobów – porównując wyniki jednej marki z wynikami konkurencji, zestawiając emocje z popularnością produktów czy postów, mierząc zmienność emocji w czasie.