Monitoring emocji

Świadomość marki i otaczające ją emocje zmierzone w obiektywny sposób.

Trzymaj rękę na pulsie zmian opinii o marce w sieci

Wiesz, ile o Tobie czy Twojej firmie mówią w sieci. Sprawdzasz, czy liczba wzmianek zmieni się po rozpoczęciu akcji reklamowe. Czy jesteś pewny, że akcja promocyjna wywołała pozytywne emocje? Czy wiesz, na ile Twoja marka wybija się na tle konkurencji? Na te i podobne pytania odpowie przeprowadzony przez nas monitoring emocji.

A może chcesz sprawdzić, czy zmiany w wyrażanych w sieci emocjach korelują z wynikami sprzedażowymi lub liczbą wejść na stronę? Mierzymy emocje, a nie jedynie wskazujemy, jaki sentyment ma wzmianka. Nasze wyniki to liczby, które możemy zestawić z dowolnymi twardymi wskaźnikami przygotowując dla Ciebie raport.

Case Study

Monitoring emocji Sentimenti został wielokrotnie sprawdzony, między innymi przez Narodowe Centrum Kultury, dla którego przeanalizowaliśmy wypowiedzi na temat 11 listopada. Pokazaliśmy, że emocje w dniu Święta Niepodległości różnią się od nastrojów poprzedzających obchody i refleksji następujących po przejściu przez polskie miasta marszy.

Dzięki naszym narzędziom sprawdziliśmy też, jak marki modowe komunikują się z konsumentami oraz zaproponowaliśmy sposób na zmierzenie sieciowego NPS marki.

Oferta

Nasza oferta jest zawsze skrojona na miarę zamówienia. Potrzebujesz raportu, czy tylko uzupełnienia danych? Zebrałeś już wzmianki, czy mamy to zrobić? Napisz do nas i przekonaj się, o ile więcej dowiesz się dzięki analizie emocji Sentimenti.

Jak to działa

Mierzymy emocje – każdy dłuższy lub krótszy tekst zostanie przez nas zmierzony i zważony pod względem wyrażonego w nim natężenia 8 emocji podstawowych z modelu Plutchika, sentymentu i ogólnego pobudzenia. Tak zebrane dane możemy dalej analizować na wiele sposobów. Możemy porównać wyniki jednej marki z konkurencyjnymi, zestawić emocje z popularnością produktów lub postów, mierzyć zmienność emocji w czasie.

Dowiedz się więcej

…na naszym blogu: 

Twój adres e-mail posłuży wyłącznie do obsługi tego zapytania.